Privacy Policy & Algemene Voorwaarden
Privacy Policy
Bedrijfsgegevens:
G-KASS BV
Zakstraat 43, 2520 Ranst
E-mail: kim.geluykens@outlook.be
Telefoon: +32 472 92 53 71
Ondernemingsnummer: BE0743889139
Algemeen
Dit privacybeleid is van toepassing op de diensten van Geluykens Schrijnwerkerij BV. Door gebruik te maken van onze diensten en website, geef je aan het privacybeleid te accepteren.
Persoonsgegevens die wij verwerken
Geluykens Schrijnwerkerij BV kan persoonsgegevens over je verwerken, doordat je gebruik maakt van de diensten van Geluykens Schrijnwerkerij BV, en/of omdat je deze gegevens zelf bij het invullen van een contactformulier op de website aan Geluykens Schrijnwerkerij BV verstrekt.
Hoe wij de verzamelde gegevens gebruiken
De verzamelde gegevens worden gebruikt om onze diensten te kunnen leveren, het verbeteren van onze services, en communicatie met betrekking tot onze diensten. Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij beschikken.
Delen met derden
Wij delen je persoonlijke gegevens niet met derden zonder jouw toestemming, tenzij dit noodzakelijk is in het kader van de uitvoering van de overeenkomst die je met ons sluit of indien dit wettelijk verplicht is.
Cookies
Onze website maakt gebruik van "cookies" om de website te helpen analyseren hoe gebruikers de site gebruiken. De door de cookie gegenereerde informatie over je gebruik van de website kan worden overgebracht naar eigen beveiligde servers van Geluykens Schrijnwerkerij BV of die van een derde partij.
Wijzigingen in deze privacyverklaring
Geluykens Schrijnwerkerij BV kan dit privacybeleid van tijd tot tijd wijzigen. Wijzigingen zullen op onze website worden gepubliceerd. Het is daarom aan te raden om dit privacybeleid geregeld te raadplegen, zodat je van deze wijzigingen op de hoogte bent.
Inzage en wijzigen van je gegevens
Voor vragen over ons privacybeleid of vragen omtrent inzage en wijzigingen in (of verwijdering van) jouw persoonsgegevens, kun je te allen tijde contact met ons opnemen via de bovenstaande contactgegevens.
Autoriteit persoonsgegevens
Natuurlijk helpen wij je graag verder als je klachten hebt over de verwerking van jouw persoonsgegevens. Mocht je er desondanks toch niet samen met ons uitkomen, dan heb je op grond van de privacywetgeving ook het recht om een klacht in te dienen bij de privacytoezichthouder, de Autoriteit Persoonsgegevens.
Dit privacybeleid is zorgvuldig samengesteld om duidelijk te maken welke informatie we verzamelen, hoe we deze gebruiken en beschermen, en hoe je jouw gegevens kunt inzien of wijzigen. Als je vragen of opmerkingen hebt, neem dan gerust contact met ons op.
Algemene voorwaarden
1. Onze algemene voorwaarden zijn van toepassing op al onze werken en contracten met uitsluiting van de voorwaarden van de klant.
2. Onze offertes zijn slechts bindend wanneer zij door de zaakvoerder werden ondertekenden blijven 1 maand geldig. Indien het BTW-tarief gewijzigd wordt voor de facturatie van hetsaldo van de prijs, wordt de prijs van de nog te factureren werken overeenkomstig aangepast, zelfs wanneer een prijs inclusief BTW werd overeengekomen. Meer werken kunnen met alle middelen worden bewezen. Annulatie van een goedgekeurde offerte zowel voor de start van de werken, als tijdens de uitvoering van de werken, resulteert in een forfaitaire schadevergoeding van 20% op het totaal bedrag van de betreffende offerte. Indien er reeds materialen zijn besteld/geleverd of werken uitgevoerd worden deze ook aangerekend.
3. Alle studies, plannen, documenten, schetsen, tekeningen, stalen en ontwerpen blijven uitsluitend onze eigendom. De klant mag deze niet doorgeven aan derden of op welke manier dan ook exploiteren op straffe van minimaal 10% van de aannemingssom. Op eerste verzoek moeten bovenvermelde stukken worden teruggegeven.
4. Voorzieningen opgelegd door de veiligheidscoördinator die niet gekend waren op het ogenblik van het indienen van de offerte, zijn niet in onze offerte begrepen, tenzij anders vermeld. Deze voorzieningen zullen worden doorgerekend aan de klant.
5. Aangegeven uitvoeringstermijnen of startdata zijn louter indicatief en niet bindend.
6. Behoudens andersluidend schriftelijk beding, gaat het risico na levering van de goederen over naar de klant. De niet-geïncorporeerde goederen blijven wel eigendom van G-Kass zolang de factuur m.b.t. deze goederen niet werd betaald.
7. De werf dient door de klant op zijn kosten normaal toegankelijk gemaakt te worden om de normale uitvoering van de werken mogelijk te maken. Nutteloze verplaatsingskosten en te lange wachttijden (meer dan 15 minuten) zullen worden aangerekend.
8. G-Kass is niet aansprakelijk voor de kleine wijzigingen inzake constructie, maten en kleur door de fabrikant aangebracht, tenzij uit de bestelbon uitdrukkelijk zou blijken dat de constructie, de maten, en de kleur of de design voor de klant een wezenlijk bestanddeel
van de overeenkomst uitmaken.
9. Wanneer de overeenkomst verbroken wordt door of lastens de klant, zal deze een vergoeding verschuldigd zijn die gelijk is aan de reeds uitgevoerde prestaties en de reeds aangekochte materialen voor de betrokken werf verhoogd met een schadevergoeding van
20% van de overeengekomen prijs.
10. Wanneer een factuur niet tijdig betaald wordt, behoudt G-Kass zich het recht voor de uitvoering van het nog uit te voeren werk te onderbreken tot de factuur wordt betaald, zonder dat hiervoor enige vergoeding kan verschuldigd zijn door G-Kass. Wanneer G-Kass
door deze schorsing schade lijdt, zal de klant deze dienen te vergoeden.
11. Alle facturen zijn betaalbaar binnen de vijftien dagen. Bij gebreke aan tijdige betaling is van rechtswege en zonder enige voorafgaande ingebrekestelling een intrest verschuldigd overeenkomstig de Wet dd. 2.8.2002 Betalingsachterstand Handelstransacties. Daarnaast is eveneens van rechtswege en zonder enige bijkomende voorafgaande ingebrekestelling een forfaitaire vergoeding verschuldigd van 10% van het nog verschuldigde bedrag. Bij niet-tijdige betaling van een factuur worden alle andere nog niet vervallen schuldvorderingen op de klant van rechtswege en zonder voorafgaande ingebrekestelling opeisbaar.
12. Klachten dienen te gebeuren binnen drie dagen na oplevering. G-Kass exoneert zich voor verborgen gebreken waarvan zij geen kennis had of vermocht te hebben.
13. De prestaties worden behoudens anders overeen gekomen gefactureerd als volgt:
50% voorschot bij goedkeuring offerte
30 % voor aanvang plaatsing
20 % bij oplevering
14. Tussen het moment waarop de overeenkomst door de klant getekend is en het moment waarop een bepaalde schijf of factuur betaald moet worden, kan de prijs uit de oorspronkelijke offerte herzien worden volgens de evolutie van de materiaalprijzen.
Dit gebeurt op basis van de volgende prijsherzieningsformule:
P = p {a + c (I/i)}
waarbij:
P = de nieuwe prijs
p = de oorspronkelijke prijs voorzien in de offerte
a = het percentage van de prijs dat niet voor herziening in aanmerking komt (a >= 0,20)
c = het percentage van de materiaalkosten in de totale prijs (a + c = 1)
I = de nieuwe materiaalindex (de maand die voorafgaat aan de beëindiging van de werken)
i = de oorspronkelijke materiaalindex (de maand die voorafgaat aan de datum van de offerte)”
Bijvoorbeeld:
Een product kost 1.000 euro. De prijs van het product bestaat voor 70 % uit materiaalkosten. De materiaalindex is gestegen van 108 naar 122.
De nieuwe prijs wordt dan :
P = 1000 x (0,3 + 0,7 x (122/108))
= 1000 x (0,3 + 0,7 x 1,13
= 1000 x (0,3 + 0,79)
= 1000 x 1,09
= 1090
15. Enkel Belgisch recht is van toepassing en enkel de Rechtbanken van Turnhout zijn bevoegd.